family Star

  • Wat is family Star?
    Het family Star-programma is het nieuwe loyaliteitsprogramma van limango. Het biedt je extra mogelijkheden om te besparen en fantastische beloningen te verdienen. Alle klanten die zich registreren op limango.nl of in de limango-app worden automatisch lid van dit loyaliteitsprogramma. Verzamel family punten door verschillende challenges te voltooien, geniet van exclusieve voordelen en nog meer winkelplezier. Meer details vind je HIER


  • Hoe verzamel ik family punten?
    Je verdient family punten door deel te nemen aan verschillende challenges. Verzamel je family punten door bijvoorbeeld je favoriete merken aan je verlanglijst toe te voegen. Zo eenvoudig is het!
    Na elke succesvol voltooide challenge worden je family punten bijgeschreven op je klantenaccount. De update kan tot 24 uur duren. Neem deel aan zoveel challenges tegelijk als je wilt – hoe meer challenges je aangaat, hoe meer family punten en voordelen je zult verdienen!
  • Waar kan ik mijn challenges vinden?
    In je klantenaccount onder family Star heb je een overzicht van je open, al begonnen en voltooide challenges.
  • Wat voor voordelen kan family Star aan mij bieden?
    Met je family punten kun je verschillende levels bereiken. Bij elk nieuw level ontvang je een exclusieve voucher. De vouchers worden automatisch ontgrendeld wanneer je het nieuwe level bereikt. Daarnaast verzamel je je family punten om je persoonlijke tegoed op te bouwen (100 punten = €1), dat je kunt inwisselen bij je volgende aankoop. Ongebruikte family tegoed blijft in je klantenaccount staan.
  • Hoe lang blijft mijn family tegoed geldig?
    Je family tegoed is geldig tot het einde van elk kalenderjaar.
  • Kan ik mijn family tegoed laten uitbetalen?
    Je family tegoed kan niet worden terugbetaald en kan alleen worden gebruikt voor je limango bestelling.
  • Hoe lang behoud ik mijn level?
    Zodra je een level hebt bereikt, kun je niet meer worden teruggezet naar het vorige level tot het einde van het kalenderjaar. Je kunt echter nog steeds doorgroeien naar hogere levels. Aan het begin van elk jaar wordt je level bijgewerkt op basis van de punten die je in het voorgaande jaar hebt verzameld.
  • Waar kan ik alle informatie vinden over family Star?
    Je kunt alle informatie over je challenges, family tegoed en vouchers bekijken in je klantenaccount onder family Star. Hier heb je altijd een overzicht van je challenges, beschikbare vouchers en je family tegoed voor je volgende aankoop.
  • Waar kan ik mijn family tegoed inwisselen?
    Je kunt je family tegoed en vouchers inwisselen voor onze dagelijkse promoties en in de shop.
    Houd rekening met de toepasselijke voorwaarden voor je vouchers in je klantenaccount.
  • Hoe kan ik mijn family tegoed en vouchers inwisselen?
    Je kunt je family tegoed en een van je vouchers samen in één bestelling inwisselen. Selecteer eenvoudigweg je family tegoed en voucher in je winkelwagentje tijdens het afrekenproces, en ze worden automatisch aan je bestelling toegevoegd.
  • Wat gebeurt er als ik een artikel retourneer?
    Als je een voucher en je family tegoed hebt ingewisseld en je retourneert artikelen van deze bestelling, zullen we het resterende bedrag na succesvolle verificatie terugbetalen.

    Gebruikte vouchers en family tegoed worden niet terugbetaald.


    Voor de terugbetaling maken we gebruik van dezelfde betaalmethode die voor de oorspronkelijke transactie is gebruikt, tenzij er vooraf iets anders met je is afgesproken.