limango maakt gebruik van cookies, onder andere om de website geanonimiseerd te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Met de cookies volgen wij en derde partijen je internetgedrag binnen en/of buiten onze website. Door gebruik te maken van deze website, of door op ‘Ga verder‘ te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Lees meer

Mijn account

  • Hoe kan ik mijn account opzeggen?
    Het opzeggen van je account kan op ieder gewenst moment zonder opgaaf van redenen. Je kunt dit zelf doen onder het kopje "Persoonlijke gegevens" in "Mijn account". Onder aan de pagina vind je de optie je limango account te verwijderen. Indien je ervoor kiest je account te verwijderen, krijg je ook geen nieuwsbrieven meer van ons.

    Let op: wanneer je hiervoor kiest heb je geen toegang meer tot limango.
  • Hoe kan ik mijn nieuwsbriefinstellingen wijzigen?
    Onder het kopje "Nieuwsbrief instellingen" in "Mijn Account" kan je op ieder gewenst moment de instellingen voor de nieuwsbrief aanpassen. Je kan kiezen hoe vaak je de nieuwsbrieven wil ontvangen. Mocht je de nieuwsbrief niet meer willen ontvangen, dan is het hier mogelijk je uit te schrijven.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
    Je kunt je wachtwoord eenvoudig aanpassen onder het kopje "Persoonlijke gegevens" in "Mijn Account". Geef je oude wachtwoord in en kies een nieuw wachtwoord. Je wachtwoord dient minstens 6 tekens te bevatten. Klik vervolgens op "Veranderingen opslaan" direct onder het wachtwoord. Vanaf nu kun je met je nieuwe wachtwoord inloggen.
  • Hoe kan ik het bezorgadres aanpassen?
    Je kunt je bezorgadres per bestelling bij stap twee in het bestelproces aanpassen. Zo kun je een specifieke bestelling dus ook naar vrienden of familie laten verzenden.
    Het bezorgadres kan je ook onder het kopje "Persoonlijke gegevens" in je "Mijn Account" aanpassen. Zo staat die standaard in je account opgeslagen.

    Let op:
    - Als je uit meerdere verkoopacties bestelt, kan je slechts één bezorgadres kiezen.
    - Na afronding van de bestelling is het niet meer mogelijk om voor die verzending het adres te veranderen. Dat kan dan pas weer bij een volgende bestelling.
  • Waarom ontvang ik geen antwoord op mijn e-mail?
    Het kan zijn dat onze e-mails in je spam/junk inbox terecht komen. Graag deze inbox altijd controleren en ons emailadres klantenservice@limango.nl toevoegen aan je favorieten/adresboek.

    Als je je instellingen recent aangepast hebt, kan het zijn dat je ons opnieuw moet toevoegen als "betrouwbare afzender" anders komen onze e-mails helemaal niet meer in je inbox terecht.
  • Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
    Als je e-mailadres is gewijzigd, kan je dit bij ons doorgeven via e-mail. Stuur een mailtje naar de klantenservice en we passen het zo snel mogelijk voor je aan.