limango maakt gebruik van cookies, onder andere om de website geanonimiseerd te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Met de cookies volgen wij en derde partijen je internetgedrag binnen en/of buiten onze website. Door gebruik te maken van deze website, of door op ‘Ga verder‘ te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Lees meer

Verzending en ontvangst

  • Ik heb niet de juiste artikelen ontvangen. Wat nu?
    Jammer genoeg kunnen we niet altijd voorkomen dat er wel eens iets mis gaat. Stuur een e-mail met een foto om dit te melden, waarna limango samen met de klant naar een passende oplossing zal zoeken.
  • Ik heb beschadigde artikelen ontvangen. Wat nu?
    Hoewel we alles doen om het te voorkomen, kunnen artikelen defect geleverd worden of onderweg beschadigd raken. Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen, vragen we je een beschrijving van het defect en een foto hiervan aan ons per e-mail te sturen. Hierdoor kunnen we sneller handelen en samen naar een passende oplossing zoeken.
  • Er ontbreken artikelen bij mijn levering. Wat nu?
    Het spijt ons dat de bestelling niet compleet bij je is aangekomen. Je kunt ons een e-mail sturen om aan te geven welke artikelen ontbreken. We gaan ons best doen om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen.
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    De verzendkosten bedragen 3,95 euro per zending. Omdat iedere verkoopactie en Outlet bestelling apart verzonden wordt, betaal je per verkoopactie verzendkosten. We verzenden iedere verkoopactie apart, omdat de levertijden van verkoopacties vaak niet overeen komen. De hoogte van de verzendkosten is echter niet afhankelijk van het aantal producten dat je uit een verkoopactie besteld.
  • Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
    Je bestelling wordt verzonden via PostNL pakketten. Wanneer wij je pakket overdragen aan PostNL, sturen we je een e-mail met daarin het Track&Trace nummer. Hiermee kun je via de website van PostNL volgen waar je pakket zich bevindt en wanneer het pakket bij je thuis wordt aangeboden.

    Als je niet thuis bent wanneer je bestelling wordt aangeboden, zal PostNL het de volgende dag nogmaals proberen. Daarna gaat je bestelling naar de voor jou dichtstbijzijnde
    PostNL afhaallocatie waar je 14 dagen de tijd hebt om het op te halen wanneer jou dat uitkomt.
  • Wat is de status van mijn bestelling?
    Je ziet de status van je bestelling in het menu "Mijn bestellingen" in "Mijn Account". Hier staat een opsomming van al je bestellingen met daarbij de actuele status. Zo kun je hier zien of je bestelling geplaatst, betaald, verzonden en bezorgd is. Ook kun je het hier zien als je een van je bestellingen retour hebt gezonden.


    Als je op een bestelling klikt kun je ook de details van je bestelling zien: welke producten je precies hebt besteld en de verwachte levertijd.
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    Alle verkoopacties hebben een looptijd van 2 tot 4 dagen en zijn in beperkte hoeveelheid beschikbaar. Na afloop van de verkoopactie bestellen we de artikelen bij de fabrikant. Hierdoor hoeven we de artikelen niet in een duur warenhuis op te slaan, waardoor we je een nog lagere prijs kunnen bieden. Zodra we de artikelen van de fabrikant hebben ontvangen, worden deze verpakt en zo snel mogelijk aan je verstuurd. Houd hierdoor rekening met een levertijd van twee tot vier weken.

    Je vindt de levertermijn onder de details van je bestelling in "Account", onder het kopje "Mijn bestellingen". Mocht deze termijn veranderen, dan informeren we je daar natuurlijk zo snel mogelijk per e-mail over.
  • Kan ik mijn artikelen ruilen?
    Het is bij limango niet mogelijk om artikelen te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of een andere kleur. Dat heeft met onze werkwijze te maken. We bestellen alle artikelen na afloop van de actie bij onze fabrikant, die het via ons sorteercentrum direct naar onze klanten verstuurt. Zo hebben we geen kosten voor een eigen magazijn en kunnen we hoge kortingen aanbieden. Het betekent ook dat we geen eigen voorraad hebben en geen andere maat kunnen nasturen.
  • Kan de levertijd aangepast worden?
    Helaas kunnen wij geen invloed uitoefenen op de levertijden van bestellingen.

    Dit komt doordat er pas besteld wordt bij de leverancier na afloop van de actie, daarna wordt het naar ons verstuurd, verpakt en opgestuurd naar de klant.

    Je pakketje zit dus in een verzendproces waar tussendoor geen wijzigingen in aangebracht kunnen worden. Onze leveranciers zitten verspreid over heel Europa en duurt het daardoor wat langer dan bij andere webwinkels.
  • Kan mijn bestelling ook in het buitenland geleverd worden?
    limango kan alleen aan een Nederlands adres leveren.