Limango Shop

  • Waarom is de levertijd in de Shop korter?
    De levertijd is korter, omdat we deze artikelen al in ons magazijn hebben liggen. Deze hoeven dus alleen nog maar van het sorteercentrum naar de klant te worden gestuurd.
  • Kan ik via mijn mobiel ook uit de Shop bestellen?
    Naast de mobiele versie van onze online shop, bieden wij je ook de mogelijkheid om je bestelling via de limango app te plaatsen. Onze app ondersteunt het Android en de iOS besturingssystemen.
  • Waarom zijn er verschillende aflevertijden voor mijn bestellingen?
    De bestelling(en) uit de Acties en de Shop worden allebei apart verzonden. De bestellingen uit de Acties komen direct van de leverancier en de artikelen uit de Shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen, daarom worden de artikelen uit de Shop ook eerder bezorgd dan die uit de Acties. De leveranciers van limango zitten overal in Europa en daarom zijn de levertijden verschillend.
  • Is het annuleren van mijn bestelling mogelijk in de Shop?
    Het annuleren of wijzigen van een bestelling uit de Shop is alleen een korte tijd na het bestellen mogelijk. Dit komt omdat we willen dat de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis is. De afdeling logistiek is daarom erg snel met het klaarzetten van de bestelling voor transport.
  • Waarom zijn er maar bepaalde maten verkrijgbaar in de Shop?
    Helaas kunnen wij niet van elk artikel alle maten aanbieden. De collectie in de Shop bestaat namelijk uit retourzendingen en restbestanden van de leverancier. Dit betekent dus dat wij niet alle maten in onze voorraad hebben.