Bestellen uit verkoopacties

  • Hoe verloopt een verkoopactie?
    Een nieuwe verkoopactie wordt altijd vooraf aangekondigd op de website en vaak ook via de nieuwsbrief. Alle verkoopacties hebben een looptijd van 2 tot 4 dagen en de producten zijn in beperkte hoeveelheid beschikbaar. Kijk voor de looptijd bij de verkoopactie op de website. Na afloop verdwijnt de verkoopactie van de website en worden de artikelen besteld bij de fabrikant.
  • Ik heb besteld. Hoe nu verder?
    Na afloop van de verkoopactie bestellen we de artikelen bij de fabrikant. Zodra we de artikelen van de fabrikant hebben ontvangen, worden deze verpakt en zo snel mogelijk aan je verstuurd. Hou rekening met een verzendtermijn van ongeveer 2 tot 4 weken.


    We houden je gedurende dit proces zo goed mogelijk op de hoogte. Bij iedere belangrijke ontwikkeling informeren we je per e-mail. Daarnaast kan je de status van je bestelling altijd inzien in "Account" onder "Mijn bestellingen". Hier vind je ook de verwachte levertermijn van het artikel. De actuele status van elke bestelling wordt hier nog eens apart weergegeven door middel van vier verschillende icoontjes: (1) besteld, (2) betaald, (3) fabrikant stuurt de producten naar limango en (4) overdracht limango aan PostNL. Ieder icoontje kleurt groen, zodat jij direct weet wat de actuele status van je bestelling is.


    Zodra jouw bestelling verstuurd wordt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail en kan je onder "Mijn bestellingen" altijd je pakket volgen via de Track & Trace link.
  • Waarom zijn bepaalde artikelen beperkt beschikbaar?
    We onderhandelen altijd met de fabrikanten over de best mogelijke prijs. Hierdoor is de hoeveelheid aan te bieden artikelen beperkt en zo kan het voorkomen dat artikelen uitverkocht raken. Omdat we natuurlijk willen dat iedereen van een verkoopactie gebruik kan maken, geven we de resterende voorraad per artikel aan. Zorg er dus voor dat je er snel genoeg bij bent.
  • Je winkelwagentje: tijd is een factor
    Alle verkoopacties hebben een looptijd van 2 tot 4 dagen en de producten zijn maar in een beperkte hoeveelheid beschikbaar. Mocht je 25 minuten inactief zijn, worden de artikelen automatisch uit je winkelwagentje gehaald. Het kan daarom zijn dat sommige artikelen al langer in je winkelwagentje hebben gezeten en jij niet actief bezig bent geweest op de limango website en dat ze daarom zijn verwijderd.Wij hebben deze tijd ingesteld omdat wij van sommige artikelen maar een zeer beperkt aantal hebben en al onze klanten de gelegenheid willen bieden om het artikel te bestellen.Onze website reset zich elk uur. Alle artikelen die bij een klant in zijn/haar winkelwagentje hebben gezeten worden dan weer aan het assortiment toegevoegd. Mocht het erg druk zijn kan dit zelfs langer duren. Tot die tijd blijft het artikel op "gereserveerd" staan.
  • Hoe kan ik mijn voucher gebruiken?
    Je kunt een voucher inwisselen in je winkelwagentje, door op de groene button "Voucher gebruiken" te klikken. De waarde van de voucher wordt dan van het te betalen bedrag afgetrokken, waarna je de bestelling kan plaatsen en betalen. Per bestelling kan slechts een voucher ingewisseld worden.


    Let op: Houd er rekening mee dat de vouchers verschillende voorwaarden hebben. Zo kan het zijn dat een voucher pas gebruikt kan worden vanaf het moment dat de bestelling uit een verkoopactie een bepaald totaalbedrag heeft bereikt of dat de voucher een beperkte geldigheidsduur heeft. Ook zijn er vouchers die alleen in combinatie met bepaalde acties geldig zijn.
  • Hoe kan ik bestellen?
    Je neemt eenvoudig deel aan een verkoopactie. Klik op de banner van een huidige verkoopactie en kies de categorie desgewenst die je wilt bekijken. Kies de gewenste artikelen uit door op de knop "Details" van een product te klikken en voeg het artikel aan je winkelwagentje toe nadat je de maat en het aantal hebt gekozen. Ga daarna, als je alle artikelen hebt toegevoegd die je wil kopen, naar je winkelwagentje en controleer voor de zekerheid je bestelling. Hier zie je ook de verwachte levertermijn. Nu hoef je alleen nog het bezorgadres en de betalingsmethode te kiezen, waarna je kunt afrekenen en je bestelling is geplaatst.

    Let op: er geldt bij bestellingen van limango een minimale bestelwaarde van € 15,00 exclusief verzendkosten.
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
    limango is anders dan "normale" online winkels. Wij bestellen na afloop van de verkoopactie de artikelen bij de fabrikant. Hierdoor hoeven we de artikelen niet in een duur warenhuis op te slaan, waardoor we de prijzen zo laag kunnen houden. Zodra we de artikelen van de fabrikant hebben ontvangen, worden deze verpakt en zo snel mogelijk aan je verstuurd. Houd hierdoor rekening met een levertijd van twee tot vier weken.
  • Wat is de minimale bestelwaarde bij limango?
    Je kan bij ons producten bestellen, als de waarde van de artikelen samen exclusief verzendkosten meer dan € 15,00 is.
  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
    Als je een bestelling of een bepaald artikel daaruit wilt annuleren, kun je een e-mail sturen naar de klantenservice. Geef in je bericht aan om welke bestelling en om welk artikel het gaat.

    Vanaf het moment dat de bestellijsten door zijn gegeven aan de leverancier, is een annulering helaas niet meer mogelijk.
  • Kan ik uit een actie bestellen als die al afgelopen is?
    Het is helaas niet mogelijk om na afloop van een actie na te bestellen. Bestellen kan alleen zolang de actie op onze website staat en de artikelen nog niet zijn uitverkocht.


    Zodra de actie afgelopen is, worden alle bestellingen van onze klanten in één bestellijst naar onze fabrikant verstuurd, die het verzendproces dan in gang zet. Wij kunnen om technische redenen aan deze lijst niets meer toevoegen.
  • Waarom is de levertijd in de Shop korter?
    De levertijd is korter, omdat we deze artikelen al in ons magazijn hebben liggen. Deze hoeven dus alleen nog maar van het magazijn naar de klant te worden gestuurd.
  • Waarom zijn er verschillende aflevertijden voor mijn bestellingen?
    De bestelling(en) uit de Acties en de Shop worden allebei apart verzonden. De bestellingen uit de Acties komen direct van de leverancier en de artikelen uit de Shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen, waardoor de artikelen uit de Shop ook eerder bezorgd worden dan die uit de Acties. De leveranciers van limango zitten overal in Europa en daarom zijn de levertijden verschillend.