limango maakt gebruik van cookies, onder andere om de website geanonimiseerd te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Met de cookies volgen wij en derde partijen je internetgedrag binnen en/of buiten onze website. Door gebruik te maken van deze website, of door op ‘Ga verder‘ te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Lees meer

Over limango en contact

  • Wat is limango?
    limango is een private shopping club. Dat betekent dat alleen onze leden de verkoopacties kunnen zien en deze alleen via onze website kunnen bestellen. limango is anders dan traditionele online-winkels. In plaats van een vast assortiment, biedt limango iedere dag nieuwe verkoopacties van selecte merken aan met een flinke korting tussen de 30% en 70%. Alle verkoopacties hebben een looptijd van 2 tot 4 dagen en de producten zijn in beperkte hoeveelheid beschikbaar. Na afloop van de verkoopactie bestellen we de artikelen bij de fabrikant. Hierdoor hoeven we de artikelen niet in een duur warenhuis op te slaan, waardoor we je een nog lagere prijs kunnen bieden.
  • Sinds wanneer bestaat limango?
    limango is in november 2007 opgericht en heeft ondertussen meer dan 2.500.000 leden, verspreid over heel Europa. Sinds 2009 maken we onderdeel uit van de OTTO groep en vanaf augustus 2011 zijn we ook in Nederland actief. Je kunt dus stellen dat we al flink wat ervaring hebben met het aanbieden van aantrekkelijke artikelen tegen lage prijzen. We streven ernaar zoveel mogelijk van je favoriete merken aan te bieden tegen een fikse korting.
  • Heeft limango ook een Facebookpagina?
    Ja, limango heeft een eigen Facebookpagina. Like ons op Facebook om altijd op de hoogte te zijn van de nieuwste verkoopacties en andere nieuwtjes. Deel limango met je vrienden en familie en geniet van extra voordelen. Ga naar onze Facebookpagina.
  • Heb ik garantie op de bestelde producten?
    Op alle artikelen die je bij ons bestelt zit natuurlijk garantie. Wat de garantietermijn is en wie je aanspreekpartner is bij een eventueel defect hangt af van de fabrikant en het soort artikel. Je kunt ons dan via de klantenservice een e-mail sturen om een defect te melden.
  • Ik heb een klacht. Bij wie kan ik terecht?
    We streven ernaar je een zo goed mogelijke dienstverlening aan te bieden. Mocht er toch iets zijn voorgevallen waardoor je een klacht hebt, neem dan contact met ons op. Je kunt ons hier een e-mail sturen. We proberen om binnen 24 uur op je email te reageren en zoeken dan samen met jou naar een oplossing.