limango maakt gebruik van cookies, onder andere om de website geanonimiseerd te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Met de cookies volgen wij en derde partijen je internetgedrag binnen en/of buiten onze website. Door gebruik te maken van deze website, of door op ‘Ga verder‘ te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Lees meer

limango Outlet

  • Waarom is de levertijd in de Outlet korter?
    De levertijd is korter, omdat we deze artikelen al in ons sorteercentrum hebben liggen. Deze hoeven dus alleen nog maar van het sorteercentrum naar de klant te worden gestuurd.
  • Kan ik via mijn mobiel ook uit de Outlet bestellen?
    Naast de mobiele versie van onze online shop, bieden wij je ook de mogelijkheid om je bestelling via de limango app te plaatsen. Onze app ondersteunt het Android en de iOS besturingssystemen.
  • Waarom zijn er verschillende aflevertijden voor mijn bestellingen?
    De bestelling(en) uit de Private Shop en de Outlet worden allebei apart verzonden. De bestellingen uit de Private Shop komen direct van de leverancier en de artikelen uit de Outlet hebben wij al in ons sorteercentrum klaarliggen, daarom worden de artikelen uit de Outlet ook eerder bezorgd dan die uit de Private Shop. De leveranciers van limango zitten overal in Europa en daarom zijn de levertijden verschillend.
  • Is het annuleren van mijn bestelling mogelijk in de Outlet?
    Het is helaas niet mogelijk om na het plaatsen van je bestelling in de Outlet deze nog te annuleren of te wijzigen. Dit komt omdat we willen dat de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis is. De afdeling logistiek is daarom erg snel met het klaarzetten van de bestelling voor transport.
  • Waarom zijn er maar bepaalde maten verkrijgbaar in de Outlet?
    Helaas kunnen wij niet van elk artikel alle maten aanbieden. De collectie in de Outlet bestaat namelijk uit retourzendingen en restbestanden van de leverancier. Dit betekent dus dat wij niet alle maten in onze voorraad hebben.