limango maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies.
 

Heb je vragen? Hier vind je het antwoord:

Dit zijn de veelgestelde vragen aan limango. Staat jouw vraag er niet bij? Dan kun je ons een e-mail.

Over limango

Wat is limango?

limango is een private shopping club. Dat betekent dat alleen onze leden de verkoopacties kunnen zien en deze alleen via onze website kunnen bestellen. limango is anders dan traditionele online-winkels. In plaats van een vast assortiment, biedt limango iedere dag nieuwe verkoopacties van selecte merken aan met een flinke korting tussen de 30% en 70%. Alle verkoopacties hebben een looptijd van 2 tot 4 dagen en de producten zijn in beperkte hoeveelheid beschikbaar. Na afloop van de verkoopactie bestellen we de artikelen bij de fabrikant. Hierdoor hoeven we de artikelen niet in een duur warenhuis op te slaan, waardoor we je een nog lagere prijs kunnen bieden. Was dit antwoord behulpzaam?

Sinds wanneer bestaat limango?

limango is in november 2007 opgericht en heeft ondertussen meer dan 2.500.000 leden, verspreid over heel Europa. Sinds 2009 maken we onderdeel uit van de OTTO groep en vanaf augustus 2011 zijn we ook in Nederland actief. Je kunt dus stellen dat we al flink wat ervaring hebben met het aanbieden van aantrekkelijke artikelen tegen lage prijzen. We streven ernaar zoveel mogelijk van je favoriete merken aan te bieden tegen een fikse korting.Was dit antwoord behulpzaam?

limango Outlet

Waarom is de levertijd in de Outlet korter?

De levertijd is korter, omdat we deze artikelen al in ons sorteercentrum hebben liggen. Deze hoeven dus alleen nog maar van het sorteercentrum naar de klant te worden gestuurd. Was dit antwoord behulpzaam?

Kan ik via mijn mobiel ook uit de Outlet bestellen?

Het is helaas nog niet mogelijk om via een mobiel apparaat (smartphone of tablet) te bestellen in de outlet. We werken eraan om dit in de toekomst wel mogelijk te maken.Was dit antwoord behulpzaam?

Waarom zijn er verschillende aflevertijden voor mijn bestellingen uit de Private Shop en de Outlet, terwijl ik ze wel tegelijk heb besteld?

De bestelling(en) uit de Private Shop en de Outlet worden allebei apart verzonden. De bestellingen uit de Private Shop komen direct van de leverancier en de artikelen uit de Outlet hebben wij al in ons sorteercentrum klaarliggen, daarom worden de artikelen uit de Outlet ook eerder bezorgd dan die uit de Private Shop. De leveranciers van limango zitten overal in europa en daarom zijn de levertijden verschillend. Was dit antwoord behulpzaam?

Is het annuleren van mijn bestelling mogelijk in de Outlet?

Je kunt alleen zeer korte tijd na het plaatsen van de bestelling nog annuleren. Meestal moet dit binnen 5 minuten gebeuren. Dit komt omdat we willen dat de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis is. De afdeling logistiek is daarom erg snel met het klaarzetten van de bestelling voor transport. Was dit antwoord behulpzaam?

Waarom zijn er maar bepaalde maten verkrijgbaar in de Outlet?

Helaas kunnen wij niet van elk artikel alle maten aanbieden. De collectie in de outlet bestaat namelijk uit retourzendingen en restbestanden van de leverancier. Dit betekent dus dat wij niet alle maten in onze voorraad hebben. Was dit antwoord behulpzaam?

Lid worden

Hoe meld ik me aan bij limango?

Je kan je eenvoudig bij limango aanmelden door op de homepage op "Aanmelden" te klikken. Je hoeft enkel je naam en e-mailadres in te geven en kan na bevestiging van je aanmelding per e-mail meteen beginnen met winkelen.Was dit antwoord behulpzaam?

Is limango gratis?

Lid zijn bij limango is helemaal gratis en verplicht je tot niets.Was dit antwoord behulpzaam?

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Aan je gratis lidmaatschap zijn geen verplichtingen verbonden!

Het opzeggen van je lidmaatschap kan op ieder gewenst moment zonder opgaaf van redenen. Je kunt dit zelf doen als je ingelogd bent: ga naar je account en klik op het kopje "Persoonlijke gegevens". Hier kan je onderaan de pagina je lidmaatschap opzeggen.Was dit antwoord behulpzaam?

Hoe zit het met mijn privacy?

Bescherming van je persoonsgegevens vinden we erg belangrijk. Je e-mailadres wordt alleen voor het ontvangen van de nieuwsbrief en eventuele toekomstige verkoopacties gebruikt. In geen geval zullen wij je gegevens doorgeven aan derden.Was dit antwoord behulpzaam?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Je kunt op de homepage onder het inlogveld klikken op "Wachtwoord vergeten". Als je dan je e-mailadres ingeeft waarbij je bij limango geregistreerd bent, sturen we je direct een nieuw wachtwoord.

Let op: doordat het persoonlijke informatie betreft, geeft ons systeem niet aan of het ingevoerde e-mailadres correct is. Mocht je een e-mailadres hebben ingegeven dat bij ons niet geregistreerd staat, zal het systeem daar geen melding van maken, maar krijg je ook geen e-mail met een nieuw wachtwoord.Was dit antwoord behulpzaam?

Hoe krijg ik persoonlijk contact met limango?

Je kunt ons hier een e-mail sturen en krijgt dan binnen 1 werkdag antwoord. Als je liever telefonisch contact met ons wil hebben, maak dan hier een afspraak om teruggebeld te worden.

Hou rond feestdagen rekening met een iets langere reactietijd. We doen er alles aan om je mail zo snel mogelijk te beantwoorden.Was dit antwoord behulpzaam?

Nach oben